Tema: Re: Help su zebra
Autorius: John Smith
Data: 2009-10-13 14:03:38
ruoteris d-link dir 300 nru
padarytas resetas tai kad visi nustatymai defuoltiniai (tik firewalas
isjungtas)

as jungiuos client rezimu (nes taip paprasciau manau)
kur yra wan IP  visi nuliai stovi tai reiskias ir neprisijungia jis

zodziu JOIN  ir pasidaro client  SSID zebra mode mixed  (nors buvau ir ant B
only nustates tas pats)
duodi apply setings ... ir kaip suprantu jei prisijungtu tai gautu IP
kaskoki is tos zebros
o dabar kai  visi 0  tai nieko ir nevyksta.

cia klausimas butu kur tuos kodus saudumo suvest kokiu rezimu securirity tur
but ? ar kaip sukonfiguruot wan ?
dabar stovi auto DHCP