Tema: Re: Parekomenduokite WiFi atstumas 3 Km
Autorius: DuimaN
Data: 2009-10-11 21:53:29
O aš dabar taip pagalvojau.
Kodėl tau būtinai jungtis nuo draugo namo?
Jeigu labai nori interneto, tai manau, gali pasižiūrėti matomumą ir
išsiaiškinti dėl galimybių ant kito namo ir panašiai.
Nes jeigu tarkim koks daugiabutis, tai ant jo stogo anteną statai ir
viskas. :)
Aišku tik susiderink su namo gyventojais ar kažkas panašaus, nes jeigu
stogas rakinamas, niekur tavo antena nedings. :)

Nes gi vistiek turi kažkas matytis iš tos srities, kur bus internetas
tenkinantis tavo norus. :)

--
Pagarbiai,

Denisas