Tema: Re: RDC - ką blogai darau?
Autorius: svk
Data: 2009-09-11 19:20:53
Nesuprantu aš to teo dabartinio interneto... Kaip jis ten veikia? Jungiesi
dhcp, vadinasi teo turi ale routerį ir dalina ip adresus. Tada kam adsl
modemas tada? Ir kodėl jei pirmą dėžutę aš padarau tik modemu - antra dėžutė
niekaip interneto nebesugraibo. Ką ten toje dėžutėje reikia nustatyti tokio?
Ir dar pakartosiu klausimą - kodėl ip adresas nesikeičia? - jis kiba koks
nuolatinis ar labai ilgam išskirtas?
Bet savo pradinę problemą išsprendžiau - suNATinau pirmą dėžutę į antrą, o
antrą - į kompą ir kol kas veikia.

"svk" <svajus_trinti_@komo.lt> parašė naujienų
pranešime:h8da53$l4k$1@trimpas.omnitel.net...