Tema: Re: Keep Solid VPN, Netflix ir Lifetime deal'as
Autorius: Caponi
Data: 2019-03-13 08:42:45
O bet tačiau ko tu pariniesi su tais VPN'ais ir kuo tau patogiu laiku
galimi žiūrėt torrentai blogiau? Formaliai tu vis tiek negalėsi laikyt
savęs 100% legaliu, bo Netflixas paprastuoju būdų rodyt kažko nenori,
net ir už babkes, tai tada dedi ant jų skersą ir naudojiesi kitais
resursais, katrie gausis ir patogiau, ir pigiau :-)
Aš šiaip nesu piratavimo šalininkas, situacija, kai renkamasi tarp
mokamo legalaus arba nemokamo (ar dar baisiau, mokamo) nelegalaus yra
viena, bet mane pzdc kaip užpisa tie visokie rinkos segmentavimai ir aš
jaučiuosi pilną teisę ignoruot tuos, kurie ignoruoja mane :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/