Tema: Re: mini serverine namui
Autorius: fenix
Data: 2018-12-26 00:05:51
2018.12.25 20:59, nord rašė:
> Sveikas,
>
> dar gerai nesigaudau tinkluose, tiesiog gavau rekomandacija is
> bendradarbio del sio brando.

viskas gerai su situo brendu. labai netgi.
problema, kad brangu, gali neiveikti konfiguracijos ir tau gali
nereiketi 95% siulomu galimybiu

> Ieskausi 16 porto switcho arba 8 + 4 porto switcho.

geriau 1 irenginys.

> O kuo skiras sis nuo microtiko:
> http://www.skytech.lt/us860w-ubiquiti-us860w-8port-gigabit-unifi-switch-poe48v-passive-poe-out-60w-p-341407.html
> jis i pygesnis bet sieninis (ne i deze)
> Pagal aprasyma gaunasi, jei norint pilno poe, reikia papildoma adapteri
> pirkti.

su poe injectoriu gali is bet ko padaryt poe-out. ir netgi kai kurie
irenginiai yra lankstus, kad padaryti atvirksciai - poe-in (esu mates)

https://www.versatek.com/blog/poe-injector-vs-poe-splitter/

cia mazdaug, kad suprastum, kas tai yra.

kitas dalykas, ar tau reikia shustro valdomo switcho? who knows, as
sunkiai isivaizduoju tai namie, uzdaroj aplinkoj.

> Ka dar galima butu pasiimti uz 1/2 kainos?
>
> Kaip sita microtika jungti? Nuo telia sviesolaidzio skistytuvo ar nuo
> tealia rauterio?

....tau reikia 3 irenginiu:
-routerio (kuris taip pat savyje turi IR switcho funkcionaluma)
-paprasto unmanaged switcho, nes routeryje truks lizdu, su/be poe-out
funkcija
-wireless AP tasku. paprastai net ir pigus routeris tures viena,
papildomus pagal poreiki. paprastai 3 aukstu name is vidurinio auksto
traukia visur.

ta pavyzdi su mikrotik switchu daviau, nes tai is esmes neypatingai
galingas routeris + switchas su daug skyliu + kelios poe-out skyles.
3-in-1 uz prieinama kaina.

cia minimum, ka turi suprast, kad isirengt savo namu tinkla. o jeigu
kyla klausimai ar turet 2 routerius, ar 1 ir pasikliaut "ta firma, kuria
draugelis patare" - tada biski silpnokai. geriau tegul kazkas padaro uz
tave tinklo irengima, nes ilindus i vidu ir pamacius interfeise daug
nezinomu 2-5 raidziu ilgio savoku ir skaiciuku, bus sunku :/

p.s. jei prinigai ne problema, tada viskas px ;)