Tema: Re: Cgates tv
Autorius: vrm
Data: 2018-08-22 14:40:03
Primalė su tuo updatu jie: pas mane tv įrašus rodo, bet neina prasukti,
mygeliai kurie seniau prasukinėjo dabar garsą reguliuoja (senieji garso
reguliavimo mygeliai taip pat veikia).
Ai dar trukčioja pastoviai HD, bent jau lrthd įrašai. SD visokie lnk ir
kiti šūdai normaliai veikia.
Cgate'as sake skambint jiems, matomai po updeito ne vienam kažkas
sugriuvo, bet baisiai tingiu.