Tema: Re: Torrent.lt PROBLEMA
Autorius: Andrius
Data: 2009-10-28 23:14:39
Ip priklauso skyNet
gali kreiptis ? juos - su pra?ymu pakeisti IP(vargu ar tai darys).
Kitas variantas jei nesi priri?tas prie IPT(?iuo atveju Skynet) - tai jo
keitimas.
Tiksliai k? daryti gali nebent tie kurie i?mano apie Skynet'o tinklo
niuansus ;)
I? principo - jei patys Skynet adminai n?ra ir i? torrent.lt vald?ios tai
pad?s tik ip keitimas arba ?iek tiek pinig? sumok?jimas torrent.lt :)