Tema: Re: mail serveris
Autorius: NicMC
Data: 2009-08-05 00:46:49
Kestas. wrote:
> Kas be ko, bet ar siuo tai tikrai blogiau uz tarkim va taip va "chpok" ir pakurta
> serveriuka. nebent aisku cia norejo paprasyti ne pacios "uzkurimo" paslaugos,
> o pagalbos patarimais uzkuriant, paziurint kas gavosi ir ka tolaiu su juo daryt :)

O tu man paaiškink, ką tu ten prižiūrėt ruošiesi? Suprantu, sukiši
belekokią distrą, nieko netvarkydamas, tai beleką ir gausi, bet jei
situacija daug paprastesnė? Stovi tarkim mano slackas, pas jį sukasi
vien pop/imap/smtp/http servisai? Mailservas - postfix, webmailui paimam
kokį horde. Ar teigi, kad artimiausių metų bėgyje teks kažką updeitint?
Drįsčiau tuo abejoti.