Tema: Re: del wireless
Autorius: nerka
Data: 2009-07-29 16:06:51
4 muro sienu man nepakaks. Noriu pajugti du taskus per 4km. Tai del to
reiketu kad nesmiginetu(nereiktu perkraudinet lakstyt). Taipogi pakeliui yra
vienas medis kuris uzstoja tiesiogini matomuma. Bandysiu su 24db kryptine
antena pajungus kanors pagauti. Na o siustuvas kuo galingesnis tuo maziau
signalo slopimo tikiuosi. Bet kiek ziurineju tai visi apie 100mW(20dBm) .