Tema: Re: teo torrentu greitis
Autorius: Robertas
Data: 2018-08-07 14:43:56
Mano pusbratkis plana pasikeite is 100mbps i 1gbps, pries keitima viskas
veike kaip priklauso, po keitimo panasiai kaip pas tave, torrentai
nevalino, nors speedtestas rode normalu greiti. Skambino ir aiskunosi su
tevelekomu, tie durniu ijunge bande atsifutbolint, kad nieko neriboja,
tada pasikviete telia technariu, tas atvaziavo, paziurejo, isvaziavo,
torrentai mistiskai susitvarke :).