Tema: Re: wifi svečiams su Comtrend routeriu
Autorius: tester
Data: 2018-06-15 10:37:43
Svečiai jungsis per wifi. Comtrende iškart yra trys virtualūs svečiam skirti
AP (Wireless - Guest/Virtual Access Points), bet ten tik pavadinimas
"guest", nes mato visą LAN, jokio skirtumo prie kurio AP jungtis - tikro ar
virtualaus.

"Lapinas"  parašė naujienų news:pfvp8d$gnu$1@news.i-klubas.lt...

Nerandu kur parašyta, kad svečiai jungsis per eth, o "isolate clients" darys
būtent tai, ko klausi.

Apie comtrend nieko nežinau, o mikrotike Guest tinklas padaromas vienu
mygtuko paspaudimu.