Tema: Re: mikrotik ir l2tp/ipsec
Autorius: Modestas
Data: 2018-04-21 16:49:30
2018-04-17 12:33, Dovydas rašė:
> Sveiki,
>
> atsinaujinau mikrotika su ipsec hardwariniu palaikymu, tai nutariau
> persidaryt is pptp i ji.
>
> kaip ir viskas ciki piki, o bet taciau susiduriau su problema, kad is to
> paties IP tik 1 connectionas.. tarkim PC ir telefas is to pacio public
> IP jungiantis jau nepaeina, ankstesni prisijungima nukala..
>
> dabar radau ir wiki tai pamineta:
> https://wiki.mikrotik.com/wiki/Manual:Interface/L2TP#Connecting_Remote_Client
>
> Warning: Only one L2TP/IpSec connection can be established through the
> [...]

Jei pralaidumas nėra kritiškas parametras, aš naudočiau PC naudočiau
SSTP ir tikėčiausi kad vieną dieną jie išmokins SSTP naudotis
akceleratoriumi.

Gamintojas siūlo
https://forum.mikrotik.com/viewtopic.php?t=72198#p609793 2 išeitis
https://wiki.mikrotik.com/wiki/Manual:IP/IPsec#Road_Warrior_setup_using_IKEv2_with_RSA_authentication
https://wiki.mikrotik.com/wiki/Manual:IP/IPsec#Road_Warrior_setup_with_Mode_Conf

Dar galima tikėtis kad kas nors įtikins MT atkartoti Cisco "set nat demux"