Tema: Re: sudo WinSCP
Autorius: Tester
Data: 2018-03-06 22:57:06
aš tai pasidaręs kad su paprastu useriu galėčiau tik tam tikras komandas
vykdyti
https://www.digitalocean.com/community/tutorials/how-to-edit-the-sudoers-file-on-ubuntu-and-centos

On 2018-03-06 01:29 PM, Vitas wrote:
> sveiki,
>
> Turiu ubuntu serveriuką, prie jo pasijungiu su WinSCP ir patogiai galiu
> uploadinti failus, kažką pakoreguoti ir t.t. Bet tik su root'u. Nenoriu
> su root'u jungtis, pasidariau kita useri, priskyriau sudo grupei.
> Pasijungiu ir nieko negaliu daryti, net /var/log failų peržiūrėti. Gal
> ką  patarsite?
>
> ačiū.

Nelabai suprantu prasmes "paparasto juzerio", kuris visur viska gali
daryti ta pati kaip ir root. Tai koks tada skirtumas nuo prisijungimo rutu?

N. M.

O siaip tai tvarkyk tu /var/log teises, jei nori te kazhka matyti ne
rutu budamas.