Tema: Re: debesų serveris nepasiekiamas
Autorius: MRT
Data: 2018-03-06 11:30:18
> Joa, standartiškai skriaudžia. Po ano karto, kai po Caponi patarimo sutvarkiau viską per 0,5 minutės, tai kažkaip man baisu pas 
> juos pagalbos prašyt.
> Tiesa, buvo, kai jie ir padėjo - reikėjo softą suinstaliuot, kad visiems useriams veiktų, tai jie ir paėmė už tas porą valandų gal 
> ~150 eur. tik.

Tai vat ir nesitiki, kad jie butu paeme uz Extend operacija 4val ikaini..
Bet tarkim 0,5min ar 3min - minimalus pirsto pajudinimas 0,5h (gal ~35Eur?).

> P.s. Pasižiūrėjau logus, paleidu antivirusą - liūdesiukas - trojanai, dar visokio mėšlo, o šiandien ryte dar userių registrai 
> pabėgo. Jau kreipiausi į BB, kad padėtų, o tai verkt norisi.

Kas cia per paslauga servas debesyje ir jokios lietaus prevencijos?..
Tipo perkat tik "nereikia HW, nereikia SW lic., nereikia UPS, nereikia AC, nereikia backup, <..>",
taciau joks administravimas neiskaiciuotas, bet yra sutarta, kad ji gales atlikt uz extra $?


>>> Soriukas už krospostą:
>>> Turim serverį debesyse, ir pastaruoju metu (kokias 4 darbo dienas iš eilės) nebegalim prisijungti per rdc rytais. Perkrovus 
>>> serverį viskas veikia iki sekančio ryto, rytais vėl procedūrą kartojam.
>>> Serveris Bluebridge, jie siūlo daryti diagnostiką, kuri užtruks atitinkamai 4 valandas ir t.t.
>>> Gal kas turi kokių minčių ir tai gali būti kažkas elementaraus?
>>
>>
>> Cia standartas tos 4 valandos? :) .. papildomai apmokamos?..
>> Kazkaip su BB matyt susidurdavom is geresnes puses.. matyt skriaudzia lamas..
>> https://www.newsgroups.lt/comp.hardware/2319629:re-diskas-debesyse
>