Tema: Re: Durnas klausimas dėl IP adreso su portu
Autorius: Lapinas
Data: 2018-02-22 07:18:21
Žodžiu, ryte pasižiūrėjau į rulsus ant firewall savo routeryje, ir blyn...
Aprašyta taisyklė 1060 portui, o "Dst. Address" neįrašytas sekantis hop už
routerio. Tiesiog buvau palikęs tuščią, ir viskas su 1060 portu keliaudavo į
vidinį IP už kurio išjungtas SatTV tiuneris.

Tik patikslinu, kad tas rulsas skirtas ne tam atvejui, apie kurį klausiu, o
visai kitiems reikalams mano namuose.