Tema: Re: LM pakvietimai parduodami
Autorius: gopenzo
Data: 2018-02-14 16:06:11
pas mane 3.31, net nežinau iš kur tiek :) paskutiniu metu išvis naudoju
labai retai ir tik parsisiunčiu ir išjungiu. šiaip nesunku tą ratio
užsikelt, jeigu normalus internetas yra. parsiputi kažkokių naujienų,
kur leecherių daugiau nei seederių ir palieki. po to užsikėlus ratio
galima ir nebeuploadint...