Tema: Re: Bevielio tinklo maršrutizatorius
Autorius: Jonas Jonaitis <pavardė@microsoft.com>
Data: 2018-01-10 16:47:23
Gerai, įkalbėjai :)
Tai jai pagal projektą padaryta 12 kompiuterių klasė o kai reikia 20, jau
remontas padarytas klasėse. Niekas kabelių nevedžios, nebent po to jau kažką
dadaryti... Statyti mažus swicus ir jungti papildomai...
O už 2 kabinetų bus serverinė...Grindyse atsidaro durelės ir pasijungia 220
ir lan kabelis pasijungia, geriau įdomu projektuotojai negalėjo sugalvoti...