Tema: Re: Google: Unusual traffic from your computer network
Autorius: newsreader
Data: 2017-12-17 20:09:55
Kagi, viska pasileidau ant routerio su vlan'ais. Turiu 3 atskirus
potinklius. Pirmas pagrindinis (lan+wlan) ir 2 izoliuoti potinkliai lan
bei wlan atskirai vienas nuo kito, nuo pagrindinio potinklio ir nuo
routerio. Is pagrindinio galima patekti i izoliuotus, bet ne
atvirksciai. Is visu potinkliu iseinama i interneta, DNS overridinamas i
OpenDNS.

Taciau yra vienas momentas... viskas veikia ant seno DIR-330 routerio,
nes mano naujesnis su DD-WRT sunkiai draugauja. Dabar reikia uzsakyti
nauja siuolaikini gigabitini AC routeri su geru DD-WRT/OpenWRT/LEDE
palaikymu. Siuo metu nusitaikiau i TP-Link Archer C7. Poto vel viska
setup'inti is naujo :)