Tema: Re: nubiskas klausimas apie wifi
Autorius: Dovydas
Data: 2017-11-07 09:01:29
nu as turbut nesuprantu visai tu diagramu..

Beam Width H: 360° / V: 6°

tai kaip suprantu su ja tureciau tokia kaipo 'baranka' - 360 laipsniu
aplink, bet 'storis' 6 laipsniai. tai jei ji bus ~20m auksty, tai
apacioj tikrai nieko negaudis. man gi reikia kad teritorijoj palei zeme
butu galima connectintis..