Tema: Re: internetas lauke
Autorius: MRT
Data: 2017-10-18 17:19:22

> esu girdėjęs kad tokie yra - praktikoj nenaudojau.
> stabilus ryšys? jie patys nelūžta "vidury lygios vietos"?

jie kartais naudojami kaip wifi alternatyva butuose/namuose..
pakankamai stabiliai veikia.. yra kas Gala TV ant ju pakabina..
(TV ziurimas juk daznai, nestabilumas butu didelis diskomfortas).

http://www.skytech.lt/tinklo-iranga-elektros-laidais-tinklo-iranga-c-160_547_550.html

PS. Jungiasi jie ne tik poromis (t.y. kad negalvotum su 4-iom kamerom,
kad reikia namie 4 "blokeliu" + 4 "blokeliu" prie kiekvienos kameros).
Name blokelis + kiekvienai kamerai po blokeli, t.y. viso 5vnt., o ne 8vnt.

PSS. Teoriskai jei blokeliu daugiau, tai nzn kaip ten gaunasi, bet ....