Tema: Re: VPN VLAN ir kt. Ką darau ne taip?
Autorius: Lapinas
Data: 2017-10-19 11:29:03
Atleiskit, kad ne iš karto atrašau - liga buvo pakirtus.
Piešinukas labai teisingai patikslintas.
Dėkui tau už tai, kad įsigilinai, supratai ir vizualizavai tai, ko klausiu.
Ir Modestui, kad užvedė ant kelio ir praplėtė mano žinias apie Route,
Dynamic route, ARP ir kitus dalykus, kuriuos buvau primiršęs.