Tema: Re:patarimo dėl routerio
Autorius: marijonas
Data: 2017-10-12 21:06:43
gopenzo <nera@emailo.lt> Wrote in message:
> sveiki,
>
> yra nedidelis tinklas (iki 30 kompiuterių), internetas Telia. stovi tas
> senovinis juodas Teo routeris, jis dalina DHCP IP adresus. iš jo laidas
> eina į vietinį tinklą ir kitas laidas eina į routerį, kuris duoda wifi
> prieigą.
>
> esminė problema dabar ta, kad negaliu pilnai atskirti wifi tinklo nuo
> vietinio lano. ankščiau buvau pastatęs savadarbį routerį, bet jis ten
> pradėjo strigti, kibti, nebeįsijungti, tai jį išmečiau. be to ir tas Teo
> routeris didelio pasitikėjimo nekelia, jau kelis kart tiesiog buvo
> [...]

Paskaityk ankstesnius postus - Juzekas kazka panasaus lipde del
 wifi atskyrimo.
Mazesneje kontoroje dariau su dd-wrt - atskirti tinklai tarp lan,
 wifi darbuotojams ir wifi sveciams. Su skirtingomis taisyklemis
 atskiriems vlanams - interneto ribojimai pagal laika vieniems,
 filtravimai pagal turini ir pan.
Investuota - 10 eur uz tplink 1043 routeri ir trys dienos darbo.

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/