Tema: Re: Ats.: Kaip sujungti interneta is Mezon per dsl wifi modema i PC
Autorius: Lavonas
Data: 2015-12-13 01:01:46
Pas mane maksimumas berods 500 mbps. Tas shudinas Thompsonas praleidzia 100
Mbps, tai matyt tiek ir yra. Ash speceliai netikrinau. Mano patikrinimas ar
gerai veikia, yra zmonos priekaishtu del interneto nebuvimo/stabdymo
nebuvimas :D Kol ji nesiskundzia, man px koks ten greitis :D Jai visus
youtubus gerai rodo ir ji patenkinta :D

"siGis"  wrote in message news:n4i6m9$v68$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip su greiciu pas tave?
Kiek siandien isknisau tai jie ten smeginis pudrina su tais greiciu
matuokliais. Pagal plana 18Mbps. Mazdaug tiek ir matuoklis rodo.
Taciau raliai net nepanasu. Toks greitis gaunasi tik is pradziu kol
parodo vaizdeli narsyklej i buferi pavaro, o paskui is jo pliupteli
tuos 18 kelias sekundes, tik po to jau pradeda matuoti srauta is
interneto, o tada jau eina 4-6Mbps. Bet durniausia, kad siuntimas kiek
paejes is viso nutruksta ir nbeatsinaujina. Pvz. LibreOffice apie
200MB kiek nebandziau taip ir neatsisiunciau per narsykle. Tik per
torenta paemiau.

Teisingai greiti pasimatuoti galima http://testmy.net/ svetaineje, tik
butinai reikia nusistatyti testui bent 50-100MB duomenu kieki.

Rysys tinkle modemas rodo, kad geras. Zalia lempela dega.

"Lavonas"  parašė naujienų news:n4hni7$rda$1@trimpas.omnitel.net...

Kadangi Teo tenais sukishes apkarpyta softa, tai matyt ir nerasi.
Reikia
kazkoky kita softa sukishti. berods dd-wrt ar kaip jis ten vadyjasi?
bet
nera garantijos ar veiks su shituo ruteriu. Ash tai patyngejau knistis
:D :D

"monaxas"  wrote in message news:n4hiuj$puv$1@trimpas.omnitel.net...

Iš to ką parašei, Thompsonas turi veikti Bridge režimu. Kaip jį
sukonfigūruoti - nepatarsiu.
Ieškok pagal modelį + bridge configuration.