Tema: Re: kompiuterio izoliavimas tinkle
Autorius: bbb
Data: 2015-07-03 11:38:27
On 2015.07.03 09:26, Glebas wrote:
> Labai išsamus aprašymas...
> Kas maršrutizuoja ir NATina? Ten ACL rašyti gal galima? Visa tai
> sprendžiama maršrutizavimo taisyklėmis.
> Jeigu ne, tai (spėju, kad naudojami Windows), per kompiuterio ugniasienę
> galima nustatyti ką iš kur prisileidžia irgi...

Ką dar parašyti ? :) Naudojamos pigienos po 20 eurų. Jei reikia, kažką
galima nupirkti. Windows ugniasienės nelabai žavi, nes vieną dieną,
kažkas gali jas tiesiog išjungti.

Aš tikėjausi, kad man galėtų padėti kokios nors routinimo taisyklės, bet
kaip jau sakiau, toleruotinas tik rdp pasiekiamumas. Visa kita griežtai ne.