Tema: Re: Koks routeriukas namams?
Autorius: svk
Data: 2015-06-02 21:33:47
Po mėnesio naudojimo - rezultatas  = jėga!!! Neperkrautas nė karto, jokių
bėdų, greičiai kartais pagerėjo tiek išorėje, tiek viduje. Softas stokinis,
tik update'ą padariau iš karto.

"svk"  parašė naujienų news:mid3k2$6sk$1@trimpas.omnitel.net...

Kadangi Mikrotiko nenorėjau, tai po kažkurio laiko galėsiu pasakyti, kaip
usinasi  Asus RT-AC66U. Paleidua vakar - nu veikia. Interneto download'as du
kartus pagreitėjo :)  o visa kita tai per vakarą nenustatysi.
P.s. kaip iš kito routerio pasidaryti AP? Išjungti visus DHCP ir WIFI
analogišku SSID, kodavimu ir psw sukonfiginti? O laidą kišti į WAN ar LAN?

"PxYra"  parašė naujienų news:michu7$qb9$1@trimpas.omnitel.net...

kuom jis tau blogas, namie pajungtas (keli LAN ir keli WiFi devaisai, 2 TV)
dirba stabiliai ir greitai be perkovimu keli menesiai jau, namams uztenka.
P.S. seniau dalindavo tokius plonesniu ADB routerius, tai esu su keliais
bugovais susidures

Jei reiktu namams nebrangaus ir patikimo tai imciau koki Zyxel
http://www.tiptop.lt/tinklo-iranga/marsrutizatoriai/ZYXEL