Tema: Re: Tnklo problema su SMB
Autorius: PxYra
Data: 2015-02-28 17:50:36
sena tiesa, ten kur TEO ir jos routeriai ten amzinos bedos ir mistika
DSL laikais buvo geri ir blogi routeriai:
 Thomsonai geresni ir patikemesni bei lengviau konfiginami routeriai
 Pirelli su daugiau galimybiu bet labiau bugovi ir ne visada stabilus
dabar pas TEO vel ta pati pasaka
Comtrend patikimi su maziau galimybiu routeriai
ADB galimybiu dafiga, geresnis HW bet labiau bugovi, pats asmeniskai su ADB
jau dviem bugais susidurau
mano aprasytas, kuriam padejo "factory" reset ir laidu sukeitimas (o katik
pries tai nedariau, restartinau, ivairius PC junginejau...krc)
pas kaimyna bugas buvo toks su ADB, per Wifi greitis liuks interneto, viskas
skraide, per UTP kabeli leciau uz DSL, download 16-64kB/s! bandem factory
reset, keitem kabelius, kompus ETH portus, niekas nepadejo, spjoviau i sita
reikala palikau kaimynui aiskintis su TEO