Tema: Re: VMware networking.
Autorius: donisg
Data: 2015-02-05 16:01:23
Kaip jau minejau ankstesniame poste, VMware nepatinka, kai host'ai sedi ant
public adresu ir bando bendrauti su vCenter'iu.
Todėl ir siekiama sukisti host'a i vpn'a.
Siaip vardan sportinio intereso prisijungiau host'a prie vCenter'io.
Kaip ir tikejausi problemu buvo.
Pirmiausia atsidaryti portus vCenter'io puseje.
Antra po prijungimo reikia rankutemis pas host'a(/etc/vmware/vpxa/vpxa.cfg)
pakeisti vCenter'io adresa i public. Nes del tik VMware zinomu priezasciu,
jis buna local vCenter'io adresas.

Sau pasidariau isvada, jei host'as jungiamas prie vCenter'io, vpn'as
butinas. Jei host'as stanalone, tuomet galima palikti ir ant public ip.

"Nerijus Kislauskas"  wrote in message

On 02/05/2015 02:07 PM, donisg wrote:
> Noras pakisti pirma Mikrotiko FW, kad nesigautu tokia situacija, kad del
> mano nezinojimo lieka praviras koks nors servisas, kurio as net nenaudoju.
> Beto jei host'as ir nutoles vCenter'is bus viename subnete, visas
> valdymas supaprasteja.

Na, norint išsklaidyti tavo baimes, tai tu vistiek nieko negali
pakeisti. FW man rodos turėtum tik turėdamas Enterprise licenziją, už
kurią reikia pinigus mokėti.

Mano viešas ESXi

$ sudo nmap X

Starting Nmap 6.47 ( http://nmap.org ) at 2015-02-05 14:28 EET
Nmap scan report for X (X.X.X.X)
Host is up (0.00034s latency).
Not shown: 993 closed ports
PORT     STATE SERVICE
80/tcp   open  http
427/tcp  open  svrloc
443/tcp  open  https
902/tcp  open  iss-realsecure
5989/tcp open  wbem-https
8000/tcp open  http-alt
8100/tcp open  xprint-server

Nmap done: 1 IP address (1 host up) scanned in 4.07 seconds
$

Dar gali būti atidarytas SSH (tcp/22) portas. Pas mane jis uždarytas.
--
Pagarbiai,