Tema: Re: Asus RT-N66U + torrent
Autorius: Caponi
Data: 2014-12-28 16:44:52
Pirmiausiai siulyciau pamegint Merlino firmware (is esmes jis ima naujausius
Asus build'us ir pafiksina klaidas (kartais net oficialiuose Asus
firmwaruose changelog'e galima rast, kad kazkas padaryta pagal Merlino
korekcijas :-)), kai ka implementuoja is naujesniu routeriu firmwaru):
http://www.lostrealm.ca/tower/node/79

Man kadaise irgi buvo sudurniaves sitas aparatas (pamesdinedavo rysi), jau
galvojau, kad teks tempt garantijon, bet padariau factory reset'a,
updeitinau firmware i naujausia (mineto Merlino), dar karta resetinau,
sukonfiginau ir dabar veikia jau vel metus nezagsedamas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/