Tema: Re: WIFI AC standarto routeris.
Autorius: [mikro]
Data: 2014-10-03 11:30:55
tai as tai nieko pries linksysa neturiu. nu bet kaina piriborna:) nemanau,
kad jis 2x bus greitesnis uz ta c7. juo lab, kad internetas ten kolkas
100-tinis, o toks turbut ir bus - taigi to c7 greicio, iki ausu.

"locked"  wrote in message news:m0lgqk$t9r$1@trimpas.omnitel.net...

jei konkreciai apie sita Linksys deze, tai sakyciau pavykes daiktas,
praktiskai naujausi broadcom chipsetai kuriuos naudoja ir kiti analogisku
galimybiu/greicio irenginiu gamintojai, vidinis isplanavimas irgi ju visu
panasus. tiesa, kaip wifi klientas (jei reikia, aisku) su gamintojo firmwaru
sitas dirbti negali, o ar tinka ddwrt nesidomejau nes nebuvo reikalo. sitas
modelis tarp AC1900 wifi routeriu laikosi jau gan ilgai, todel man paciam
nebuvo baisu ji imti, nors Linksys produkcijos jau senokai nebuvau turejes.