Tema: Re: mikrotikas kad ji kur
Autorius: Didzkis
Data: 2014-08-28 08:31:33
na taip, winbox. tik remote per winscp.

kadangi stalčiuje gulėjo ale atsarginis, tai net settingų jokių nebuvo.

buvo su originaliu 4.16
updatinau į 5.26, upgradinau firmware (berods 3.07)
updatinau į 6.18, upgradinau firmware į 3.18 - ir čia prasidėjo.

Ką nors nustatai, reboot. bando krautis, rebootinasi ir vėl visas tuščias.

vakar visą vakarą updatinau ir downgradinau ROS ir FW  pirmyn atgal nuo 6.19 iki 4.17

mesiu kibiran ir einas ji nakum