Tema: Re: 3G ---> WiFi kur silpnas signalas
Autorius: Velnias
Data: 2014-03-17 22:10:07
Paskambink i Omniteli - man reikejo cia Ukmerges raj. kaimuose interneto
ieskoti, tai omnitelio 3G daugiausiai kur veike, bites prasciausiai.
Paskambinus omniteliui beveik tiksliai pasakydavo, ar tokio kaimo tokioje
gatveje veikia 3G rysys.

"Night"  wrote in message news:lg4up3$pb0$1@trimpas.omnitel.net...

Variantas. Nes bites 3g tai daugiau nei apgailetinas - tik prie pat Moletu
pradeda veikti... Reiktu tik akzkaip issibandyti ta 3g, kazkaip man nuojauta
sako, kad normalaus 3g tam kaime vis tiek nebus...