Tema: Re: reikia pagalbos apsaugoti NAS
Autorius: Kristis
Data: 2014-02-16 12:56:32
Ten yra ip block list. Yra funkcija, jei ivedamas passowrdas n kartu
neteisingas, ip blokuojamas. Tokiu budu niekas negales bruteforcinti
(nes kitu atveju su hydra per kelias valandas jusu paswordas bus
matomas)
Paprasta ir veiksminga = mazdaug 20 ip per diena yra shitlistinami.
Patarimas - nesinaudokite bittorentu per synology - o jei naudojate -
isvalykite daznai bittorent failus is NAS ir bus maziau norinciu
scanuoti jusu portus.
Taip pat atjunkte servisus kuriu nenaudojate - telnet, ftp - taip
pamazinsite matomus portus. Guest useris disablinasi labai gerai....