Tema: Re: mikrotik RB951G-2HnD DHCP client
Autorius: vytas
Data: 2014-02-11 14:48:35
Ivedes buvau dhcp ip, vistiek karts nuo karto islenda, bet va kaip ir
minejau pajungus tiesiai laida I pc, is cmd leidziant komanda ipconfig
/renew karts nuo karto gaunu timeout, tai cia jauciu tiekejo problemos?

"Didzkis"  wrote in message news:ldbh9h$1s2$1@trimpas.omnitel.net...

tai jei adresas kurį gauni iš tiekėjo yra pastovus ir nesikeičia - nustatyk
rankomis, neliks problemos.

bet principe tai panašu kad baigiasi Lease laikas, ir jis nori užklausti
dhcp serverio naujo IP, ir
tada prasideda.

ARP lentelėje pabandyk užregistruot ISP dhcp serverio IP ir MAC (nieko
nekainuos),  gal  nustos blūdyt