Tema: Re: Kaip issprest wifi problema?
Autorius: svk
Data: 2014-01-03 12:45:55
Ką aš pradžioje ir sakiau - gal apskritai užteks vieno normalesnio wifi
routerio, kurio signalus pasiims kitas normalus wifi adapteris?
O jei norisi gudriau, tai žinoma: du wifi routeriai, vienas laidu pajungtas
į esamą routerį, kitas laidu sujungtas su norimu nutolusiu kompu.

"Arvis M"  parašė naujienų news:1388737974.149571@proxy.kada.lan...

o pakurt wds tarp kokių tp linkų 1043?

sutinku laidas geriau, bet kartais kai remontas greitai nenusimato, tikrai
nesinori sienų apkabinėti laidais.
Pas mane patį praktiškai identiška situacija, tai esu išsprendęs dviem
routeriais, svarbu tik kad routeriai
su antenomis būtų. Pradžioj buvau padaręs tarp wag320n ir tplink 1043nd, tai
iš linksys prastas signalas
buvo, nes nebuvo jame antenų, tai kažkiek tp linkas gelbėjo situaciją su
savo antenom.
Dabar wag tik kaip modemas, už jo mikrotik 2011, signalas daug geresnis.

"svk"  parašė naujienų news:la4prn$iou$1@trimpas.omnitel.net...

Tiesk dratą ir nesuk galvos.
Nes kokių tu ten stiprių adapterių berastumei, dar ir tavo tam modemui -
wifi routeriui reikia kažkaip nutransliuoti signalą iki adapterio ir pagauti
signalus iš jo, o čia manau ir yra didžiausia tavo problema.
Tiesiog pvz:  turiu wifi užmetęs į palėpę dviaukščio namo, tai bet kuriame
kampe pirmame aukšte namo signalas yra nuo puikaus iki patenkinamo, bet net
ir rūsyje dar pusėtinai veikia tas internetas. Rūsys ir aukštai perdengti
gelžbetonio plokštėmis, o kad maža nepasirodytų - ant plokštės stežkė daryta
su armavimo tinklu (grindys šildomos). Tad skaityk perdengimai - dvigubas
gelžbetonis.

"arunazz"  parašė naujienų news:la47ve$3of$1@trimpas.omnitel.net...

Nenoriu jos judint, nes netoli jos 2 stacionarai, sat tiuneris, dar 1 dratas
nutiestas eksperimentams.