Tema: Re: Interento provideris siaures miestely
Autorius: benamis
Data: 2014-01-02 20:09:17
As ir nesakiau, kad dykai. Tiesiog paprastam namu useriui nelabai pagal
kisene tapti teo verslo klientu:)

Ai dar pas kazkuri is tiekeju esu mates statini ip kaip viena is
paslaugu(+5lt/men). Bet pas teo tokio matyti neteko...

"Kesha"  wrote in message news:la3abd$16t$1@trimpas.omnitel.net...

Tai nemokamai statinio ip nieks neduoda, jis arba būna brangesniame
plane, t.y. įskaičiuotas, bet nereiškia, kad naxaliavu.