Tema: Re: Kaip apgauti XBOX del lokalizacijos?
Autorius: Night
Data: 2013-12-18 17:36:53
O as BF vakar pradejau "karjera" - sedziu akim apspangusiom :) Bandziau
GTA, bet kazkaip neuzkabino, nors San Andreas prisimenu su geriausiai
ispudziais, bet tas GTA V tai man jau kazkoks per sudetingas ir
nuobodus. Ai dar gonkes labai dziugina. Na zodziu issipilde vaikystes
svajone, kai neturejau tiek babkiu kad nusipirkti kompa, ant kurio
zaidimai ant max rezoliucijos nelagintu :D Tik dabar toki kaip BF tai
galiu zaisti kai vaikai miega, o tia kyla daug klausimu jiems...