Tema: Re: Klausimas del ruterio...
Autorius: Robertas
Data: 2009-06-16 14:06:50
Speju, kad mazdaug link tos puses. Buvau susidures su tokia problema
pirellis+utorrent clientas= po keliu minuciu internetas down, cliento
nustatymu keitimas nepadejo taciau padejo grizimas prie mano megstamo
vuze (azureus) kliento. Paskui pagalvojau, gal netycia kokia utorrent
beta bugova versija parsisiuntes buvau, bet noro toliau eksperimentuoti
neturejau.