Tema: Re: make it yourself -- GALA?
Autorius: Fuga
Data: 2009-06-12 14:06:01
Idedu istrauka is kazkurio forumo:

Instrukcija:

TIEMS KAS DAR NEZINO Šypsena

Sugalvojau, kaip paleisti is PC filma per GALOS tuneri.
Reiks:
1.vlc
2.nors vieno filmoŠypsena
3.tunerio laida ikisam i tinklo plokstes lizda;
4.tuneryje ijungiam kanala LTV2 (pasirinkau atsitiktinai, galima ir ant
kitu* skaityti toliau)
kai tai turit:
ijungiam vlc; spaudziam FILE;
open file;browse - pasirenkam filma;
apacioje lango uzdedam varnele stream/save;
settings;dedam varnele ant UDP; tuomet idedam adresa: 239.2.3.14 ;
dedam varnele ant Video codec; pasirenkam mp2v;
bitrate pasirenkam didziausia, jei stabdys, pasirinksit paeiliui mazesni; as
statau 3027; scale (kaizkaip plauna vaizda, kai maza uzstatai, tai as
pasirinkau 2;audio codec renkames mpga, bitrate ir channels pasirenkam jei
turim pasijunge prie priedelio namu kino koloneles;
spaudziam ok;
spaudziam ok.
Jei ismeta firewall, duodam leidima.

Tikiuosi jums sita info praversŠypsena

*Jau anksciau sitame ir kituose forumuose buvo skelbti m3u failai, kuriais
galejai ziureti tv per pc, taigi is ten pasirenki bet kuri kanala (geriausia
is bendro tv rinkinio) ir nukopijuoji adresa, pvz: randame faile:
#EXTM3U
#EXTINF:0,LTV
udp://@239.2.3.11
#EXTINF:0,LNK
udp://@239.2.3.13
#EXTINF:0,TV3
udp://@239.2.3.12
#EXTINF:0,BTV
udp://@239.2.3.15
#EXTINF:0,TV5
udp://@239.2.3.43
#EXTINF:0,Tango TV
udp://@239.2.3.17
#EXTINF:0,Balticum Auksinis
udp://@239.2.3.56
#EXTINF:0,TV1
udp://@239.2.3.16
#EXTINF:0,LTV2
udp://@239.2.3.14;
Issirenkam bet kuri, ir nukopijuojam 239.2.3.16 arba 239.2.3.56 ir t.t.
tuomet panaudojus sita adresa per tuneri filma rodys per tv1 arba balticum
auksini kanala, pas mane jie 7 ir 51 atrodo.