Tema: Re: Telekomo telefonas
Autorius: Rimas Kudelis
Data: 2013-11-08 22:08:06
2013.10.28 18:30, Yksas rašė:
> Telefonas kuris yra Namai2 ar Namai3 planuose ir yra VoIP(SIP).
> Jungiasi jie tiesiai į maršrutizatorių.

Šiaip tai nebūtinai.

Mama mano vedėsi vienam bute telefoną, internetą ir TV. Atėjo Teo,
atvedė šviesolaidį, pastatė Pirelli routerį ir prijungė prie jo viską.
Ir ko gero tai buvo dar prieš pristatant paslaugų paketus.

Prieš savaitę darėm tą patį kitam bute, kuriame jau buvo tiek Teo
šviesolaidis, tiek varinis telefono laidas atvestas (prieš šviesolaidį
turėjau DSL). Tai telefoną prijungė prie seno laido, ne prie
šviesolaidžio per Pirelli. Nors būtent ėmėm Namų planą. Aš spėčiau, kad
jie tiesiog žiūri, kokie kabeliai jau atvesti ir ar naudosiesi tuo
šviesolaidžiu internetui. Ir turbūt nuo vietos priklauso. O gal ir nuo
mėnulio fazės kažkiek. :)

Rimas