Tema: Re: apie rauteri ir kelis isorinius ip
Autorius: tujisas
Data: 2013-10-25 12:00:03
ar tikrai taip lengvai? tipo paprasau zebros papildomo ip, ji man duoda,  is
rauterio vienas kabelis vienam kompui, kitas kitam ir automatiskai
pasidalina isorinius ip? kazkaip nesitiki. :/

O dabar dar sugalvojau pasisunkinti ir noriu dar rauteri tureti openvpn
serveri, kaip kad dabar jungiuosi per openvpn. Maciau kazkokiu gidu su
microtik, koks man rauteris optimaliausias butu? ar nieko pigiau stabiliau
nesigaus nei vps'e pakurtas openvpn?