Tema: Re: internetas em s kio Universiteto bendrabu iuose
Autorius: valytojas
Data: 2013-10-19 20:26:39
Man dabar idomu, kuom padetų komutatorius jei vienam kabeliui skirtas 1 IP/mac? Routing switch - gal, bet ir tai dar klaustukas.

PRIELAIDA - Jei ten kokia IEEE 802.1X autentifikacija idėta + atskyrimas per VLAN neautorizuotu vartotojų. Neautorizuotas įrenginys(kompas/routeris) gauna lieva IP, gali pasiekti tik lokalu web servisą, visos užklausos kreipiamos i tą lokalų web, prisilogina prie web(minejo prisijungimo duomenis turi) - autentifikuojasi, imeta mac/IP/vartotojo ID/datą laiką į DB, komutatorius gudrus permeta LAN vartotoją į duomenų VLAN, gauna normalų IP vartotojas, išleidžia į internetą ir pan. Periodiškai kas kiek laiko paprašo autorizuotis suvedant pakartotinai prisijungimo duomenis.

Čia gal kvaila prielaida, bet aš panašiom priemonėm studentsu bandyčiau suvaldyt, kitaip ten totali šikna visame jų keliamam bardake.. Pamenu kai pats buvau studentas ir kaip tik neprigalvodavom apeit admino, aišku kol nepasistatė normalių valdomų komutatorių, neužsivedė dokumentacijos sistemos normalios ir pan. Išėjau iš barako naujausių tehnologijų ir priemonių neteko apgaudinėti.