Tema: Re: Routeris su USB.
Autorius: Monza
Data: 2013-10-16 22:21:23
Taip ext formatas kaip suprantu Linuxinis, pastebėjau kad daug lengviau
sukasi. Pas mane 100-tinis Teo planas, pamėginsiu tai parašysiu koks
greitis.

"blah@w"  parašė naujienų news:l3l9vh$vpb$1@trimpas.omnitel.net...

o kodel neemei wdr3600 ? skirtumas kaip suprantu tik papildomoj antenoj ir
greitis and 5Ghz geresnis, bet ant 50lt pigesnis