Tema: Re: del Ubiquiti UniFi
Autorius: locked
Data: 2013-07-15 13:15:27
"Dovydas" <dovydas@dovydas.com> wrote in message
news:ks02i8$bch$1@trimpas.omnitel.net...
> bet tai tada kokia prasme ant tu UniFi rasinet 400ft, 600ft? o dar 4W, kai
> eilinio wifi routeriuko 100mW berods?

raso mazdaug kokiu atstumu jo signalas dar bus "naudotino" stiprumo lygio,
iskaitant kazkoki triuksmu vidurki. visai kitas klausimas kas mokes tai
isnaudoti. bendrai imant tai kazkokiu atstumu rasinejimas yra nesamone
apskritai, problema kad tokius dalykus labai megsta ir praso ne kas kitas, o
vartotojai. kai tuo tarpu atstumas priklauso ne tik nuo access pointo,
niekas juk nezino koki sh ten juzeris is kazkur issitrauks, bei kokie bus jo
parametrai, tokie kaip imtuvo jautrumas (kad girdeti ta AP), ir siustuvo
galingumas (kad ji girdetu AP). tai kokia gali buti kalba apie atstumus
gamintojui nezinant likusiu sistemos kintamuju? greiciausiai raso tiesa,
tiesiog testus dare su kitokia iranga nei pas tave, ir ne per betonines
sienas.

> kazkaip buvau isitikines, kad jei jau isspinduliuos didesne galia, tai ir
> priemima tures jautresni, kad galetu detektuot laptopa is uz toliau, nes
> zinoma, kad eilinio laptopo wifi daug silpnesnis ir nieko cia
> nepristiprinsi.

siaip is tikro labai didelis peilis yra visokios sienos, statyt gali ka
nori. o veikimo atstumas padvigubinus galia tikrai nepadvigubes, net esant
idealiom salygom, desnis kvadratinis, kad padidint atstuma dvigubai, galia
reikia kelti tikrai ne 2 kartus