Tema: Re: Cisco help
Autorius: Lavonas
Data: 2013-07-11 17:12:46
Dar klausimas del tos omnidirektines antenos vietos parinkimo, nes
sukonfjuzino mane manualas.
Krc vienoje vietoje jame parashyta, kad gereusei jos skleidziama signala
irenginiai pagauna horizontalioje plokshtumoje nuo jos pozicijos (pastatyta
ji vertikaliai), tai kaip ir pershasi ishvada, kad reiketu ja statyti tarkim
pirmo aukshto plokshtumoje, kad pirmame aukshte esantys irengimai gerai
gaudyto jos skleidziama signala.
Tatciau, kitoje vietoje parashyta "Place it as high as you can". FFS? Da
fuq? Taip kaip tce yra?
Aishku tevukas jau pasikviete ta meistriuka ir jie ishbandys ir aukshtai ir
zemai ir per vidury ta antena pastatyti, tatciau man patchiam indomu kodel
tokie du prieshtaravimai yra.