Tema: Re: Q: Nebrangus routeris ?
Autorius: ViliusJ
Data: 2012-12-19 01:00:35
Buvo kokius tris menesius naudojamas WR841 ant laptopo dviejų kambarių
bute ir stacionariam internetą dalinti. Internetas vartosi normaliai ant
kompiuterių, iš torrentų oru traukia 9-10mB/s
Tačiau... Stacionariam atsirado Eden eternal ar koks ten MMORPG ar kaip
ten vadina wow stiliaus ir pan tai laptope stringa 128kB/s interneto
radija ir kai kurie puslapiai lėtai veikia. Čia gal lemia, kad tas
žaidimas masive online rpg, kad apkrauna routerį ar kas. Kol žaidimas
išjungtas, internetas veikia gerai.
Taigi. Jeigu tau tereikia laptopui internetą padalinti, kad nereiktų
laido tampytis, gali imti tą patį wr841