Tema: Re: prasau pagalbos ,kazkas ish kazkurio kompo smtp mailus sincia
Autorius: ejs
Data: 2012-11-25 00:57:09
2012.11.24 20:50, mano rašė:
> zodziu situacija tokia , networke 20 kompu  ,
>
> kazkuris kompas kazka pasigaves ir siuncia laiskus , nes matau kad
> gryzta I 1min po laishka kad nenuejo laiskas
>
> matosi kad kazkuris kompas dirba kaip spam siuntejas , siust bando
> kazkam laishkus
>

> negaliu fizishkai prie kiekvieno kompo sedet ir ieshkot kuris tai daro
>
> bandziau wireshark , bet jis man neskanuoja viso networko tik butent ta
> kompa kur jis yrashytas

nes tokiam skanavimui reikia strateginėje vietoje statyti hub'ą arba
turėti pakankamai protingą switch'ą.

> kaip dar galima butu suzinot kuris kompas uzkrestas ir siuncia lauk tuos
> laiskus ?

0. Nuimi visiems admin'o teises.
1. uždarai routeryje išėjimą į 25 portą.
2. laiškus leidi siųsti tik per žinomus SMTP serverius.
3. aukėjimo priemonės, įskaitant žiaurias fizines bausmes.

--
ejs