Tema: Re: Kur sunekas uzkastas?
Autorius: Jonas Jonaitis
Data: 2012-10-19 10:38:07
> Ne sutapimas. Ping'as, kiek suprantu, kreipiasi i DNS client servisa
> (kuris ten pakesuoja DNS uzklausas ir pan.), o nslookup'as jau kiek
> brangiau, i DNS serveri. Isjungus servisa, visos uzklausos keliauja i DNS
> serveri.

Teisingai.

> Bet siaip idomu, o ta kliurka su skaiciukais hoste cia ne prieko?
> Nuorodoje buvo patarimai ka registry pakeisti. Nepadejo?

Man uzkliuvo tas "atnaujinamas automatiskai". Visos tos nesamones prasideda
po "atnaujinimo"? Nes jei taip, tai greiciausiai DNS client nesupranta, kad
IP atsirado/pasikeite (jis kesuoja ir neigiamus atsakymus is serverio). Taip
gali buti del daugelio priezasciu, priklausomai nuo serverio softo ir jo
nustatymu.

Dabartini DNS kesa gali paziureti su "ipconfig /displaydns"

Gali dar paziureti http://support.microsoft.com/kb/318803