Tema: Re: Du Router namuose
Autorius: ata
Data: 2012-07-02 08:28:37
Letas internetas ir dar trukineja
Yra pajungtas NAS. Gal ji ant kito routerio jungti
Va tai tiek

Deja, bet as nesuprantu tavo klausymu ir neaisku, ka tu nori pasiekti su
dviem routeriais.

 > 1. Ar du routeriai ant vienos ADSL linijos skirtingiems internet
> provaideriams arr vienam?

ADSL'ui neprivalomas net ir vienas routeris, tam pakanka ADSL modemo.

> 2. Vienas routeris vietinio NAS o kitas internet provaiderio?

Ka?

> 3. Gal dar kokiu minciu yra ( as nebesugalvoju).

Gal pasistenk aiskiau savo mintis formuluot.

> Siaip pazistamas numete info, kad svedai naudoja du routerius namuose..
> Tai
> va galvoju koks panaudojimas. Prie to paties Kokius ROUTER naudojame ir
> esame patenkinti?

Du routeriai naudojami kai tam yra aiskus tikslas, o ar tu toki turi? As
pvz. namie naudoju net tris routerius, nes mano tikslas buvo isvengti
kabeliu tampymo po nama ir organizuoti papildomu routeriu ir juose
esanciu switch'u deka prieiga prie WLAN keliems media irenginiams su LAN
jungtimis, t.y. media grotuvui, sat tiuneriui, cable tiuneriui, audio
grotuvams ir telikams. O kokie tavo tikslai?