Tema: Re: Teo optikos planai po 15 lt
Autorius: bes
Data: 2012-03-01 09:14:22
Buvau pas viena klienta, tvarkiau palydovine tv.
Viename kambarije imtuvas gretimem routeris ir kompas.
Uzeini i viena uzgesina kitame, uzeini i kita uzgesina ten.
Reikejo eiti tarp kambariu su tarpais kas kokias 3-5 minutes.
Buvau nustebes taupymu, del darbo irgi nusederejo stipriai, nors tos kainos
pas mane nera kosmines.
Taip ir taupo zmones per smulkmenas, buna dar mesos maziau valgo, bet uztad
turtingai gyvena.