Tema: Re: LAN PC name
Autorius: ejs
Data: 2012-02-24 12:21:58
2012.02.24 08:53, Didzkis rašė:
> stacionarai useriovardas-pc
> notebukai useriovardas-note

kadangi kompų pas mane ~60, naudoju "padalinys-funkcija-patikslinimas"
schemą, kur 'patikslinimas' nurodo įrangos tipą, pvz:

'it-ved-n' IT vedėjo laptopui ar 'nk-pr-b' kažkurios katedros
nespalvotam printeriui. Jei yra vienodos funkcijos - tenka įvesti
random'ines raides 'patikslinimas' dalyje.

Jei kompų ir įrangos nedaug (iki ~20 vnt), labiau tinka ištisinis
įvardinimas pseudoatsitiktinėmis raidžių sekomis.

Nenaudoju vado ar pavardės dėl akivaizdžių priežasčių, o skaičių sekos
pridėjimas pavadinimo gale nėra etiškas ir gali sukelti potencialias
problemas su konfliktiška asmenybe (tipo "kodėl mano kompas 20'tas, jei
aš skyriuje daugiausia dirbu?"

--
ejs